-->
These old forums are deprecated now and set to read-only. We are waiting for you on our new forums!
More modern, Discourse-based and with GitHub/Google/Twitter authentication built-in.

All times are UTC - 5 hours [ DST ]



Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: tous les [Pre|Post].*Event n'heritent pas de AbstractEvent
PostPosted: Wed Jan 04, 2006 10:00 pm 
Newbie

Joined: Wed Jan 04, 2006 9:46 pm
Posts: 1
Bonjour,

Dans la derniere version CVS d'Hibernate3 [Main], certains events heritent de AbstractEvent (ex:PostLoadEvent) et d'autre non (ex:PostUpdateEvent). Certains s'occupent eux meme de fournir la Session (ex:PreInsertEvent).

Je trouve qu'il serait beaucoup plus pratique que tous les events heritent de AbstractEvent. Surtout qu'un event si on ne sait pas d'ou il vient ne sert pas forcement a grand chose.

Y'a-t-il une explication logique a cela, ou est-ce une erreur de developpement ?

Faut-il mettre ca dans le bug report ?

ps: il serait bien qu'un peu de javadoc soit fait en meme temps :), je sais j'exagere, mais c toujours pratique meme si elle n'est pas longue.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 05, 2006 11:43 am 
Hibernate Team
Hibernate Team

Joined: Sun Sep 14, 2003 3:54 am
Posts: 7256
Location: Paris, France
Peut-être parce que la session n'est pas utile à certains, utile à d'autres et que pour une troisieme catégorie, il faut un SessionImplementor et pas une Session ;-)

_________________
Emmanuel


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
© Copyright 2014, Red Hat Inc. All rights reserved. JBoss and Hibernate are registered trademarks and servicemarks of Red Hat, Inc.