-->
These old forums are deprecated now and set to read-only. We are waiting for you on our new forums!
More modern, Discourse-based and with GitHub/Google/Twitter authentication built-in.

All times are UTC - 5 hours [ DST ]

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: seam et mapping de la base
PostPosted: Tue Feb 17, 2009 6:29 am 
Newbie

j'ai besoin que quelqu'un m'éclaircis un peu sur le principe de seam dans le mapping de la base de données,
j'ai remarqué que seam ne mappe les associations entre deux tables qui ne contiennent que les freign key de ces tables,
par contre les associations porteuses de données (qui ont les freign key et un autre attribut) sont mapper.
alors je me demande si le problème ne vient pas de mon projet, ou bien c'est normal que ces tables ne soient pas mapper??
Et si c'est seam qui ne mappe ces associations, comment je pourrais y accéder via mon application (pour consultation ou mise à jour)???

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
© Copyright 2014, Red Hat Inc. All rights reserved. JBoss and Hibernate are registered trademarks and servicemarks of Red Hat, Inc.