hi,
I am getting following exception thrown inconsistently when performed some db operation. I am really not able to understand the reason by looking at the stack trace. Kidnly help.
Any help appreciated!
16:19:24.502 [AnonymousIoService-1] WARN o.h.util.JDBCExceptionReporter SQL Error: 0, SQLState: 08001 16:19:24.502 [AnonymousIoService-1] ERROR o.h.util.JDBCExceptionReporter The connection attempt failed. 16:19:24.503 [AnonymousIoService-1] WARN o.h.util.JDBCExceptionReporter SQL Error: 0, SQLState: 08001 16:19:24.503 [AnonymousIoService-1] ERROR o.h.util.JDBCExceptionReporter The connection attempt failed. 16:19:24.508 [AnonymousIoService-1] ERROR o.h.e.d.AbstractFlushingEventListener Could not synchronize database state with session org.hibernate.exception.JDBCConnectionException: Cannot open connection at org.hibernate.exception.SQLStateConverter.convert(SQLStateConverter.java:97) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.exception.JDBCExceptionHelper.convert(JDBCExceptionHelper.java:66) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.exception.JDBCExceptionHelper.convert(JDBCExceptionHelper.java:52) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.jdbc.ConnectionManager.openConnection(ConnectionManager.java:449) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.jdbc.ConnectionManager.getConnection(ConnectionManager.java:167) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.jdbc.AbstractBatcher.prepareStatement(AbstractBatcher.java:116) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.jdbc.AbstractBatcher.prepareStatement(AbstractBatcher.java:109) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.jdbc.AbstractBatcher.prepareBatchStatement(AbstractBatcher.java:244) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.persister.entity.AbstractEntityPersister.insert(AbstractEntityPersister.java:2252) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.persister.entity.AbstractEntityPersister.insert(AbstractEntityPersister.java:2688) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.action.EntityInsertAction.execute(EntityInsertAction.java:79) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.engine.ActionQueue.execute(ActionQueue.java:279) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.engine.ActionQueue.executeActions(ActionQueue.java:263) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.engine.ActionQueue.executeActions(ActionQueue.java:167) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.event.def.AbstractFlushingEventListener.performExecutions(AbstractFlushingEventListener.java:321) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.event.def.DefaultFlushEventListener.onFlush(DefaultFlushEventListener.java:50) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.impl.SessionImpl.flush(SessionImpl.java:1027) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.springframework.orm.hibernate3.HibernateAccessor.flushIfNecessary(HibernateAccessor.java:390) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.doExecute(HibernateTemplate.java:420) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.executeWithNativeSession(HibernateTemplate.java:374) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.saveOrUpdate(HibernateTemplate.java:744) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at com.tsdevelopment.blackjack.server.dao.impl.hibernate.OrderDaoImpl.storeOrder(OrderDaoImpl.java:42) [classes/:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.services.DataManager.storeOrder(DataManager.java:57) [classes/:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.services.SignalOrderProcessor.putOrder(SignalOrderProcessor.java:86) [classes/:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.dispatch.AccountDispatcher.onMessage(AccountDispatcher.java:100) [classes/:na] at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor47.invoke(Unknown Source) [na:na] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25) [na:1.6.0_13] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597) [na:1.6.0_13] at com.miriamlaurel.pms.listeners.dispatch.DispatchListener.invoke(DispatchListener.java:171) [miriamlaurel-pms-1.0-SNAPSHOT.jar:na] at com.miriamlaurel.pms.listeners.dispatch.DispatchListener.processMessage(DispatchListener.java:111) [miriamlaurel-pms-1.0-SNAPSHOT.jar:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.SessionManager.onMessage(SessionManager.java:177) [classes/:na] at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor39.invoke(Unknown Source) [na:na] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25) [na:1.6.0_13] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597) [na:1.6.0_13] at com.miriamlaurel.pms.listeners.dispatch.DispatchListener.invoke(DispatchListener.java:171) [miriamlaurel-pms-1.0-SNAPSHOT.jar:na] at com.miriamlaurel.pms.listeners.dispatch.DispatchListener.processMessage(DispatchListener.java:111) [miriamlaurel-pms-1.0-SNAPSHOT.jar:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.SessionManager.messageReceived(SessionManager.java:385) [classes/:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.SessionManager.messageReceived(SessionManager.java:1) [classes/:na] at org.apache.mina.handler.demux.DemuxingIoHandler.messageReceived(DemuxingIoHandler.java:141) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived(AbstractIoFilterChain.java:570) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(AbstractIoFilterChain.java:299) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilterChain.java:53) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceived(AbstractIoFilterChain.java:648) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimpleProtocolDecoderOutput.java:58) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecFilter.java:180) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(AbstractIoFilterChain.java:299) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilterChain.java:53) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceived(AbstractIoFilterChain.java:648) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java:220) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(ExecutorFilter.java:264) [mina-core-1.1.7.jar:na] at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(ThreadPoolExecutor.java:886) [na:1.6.0_13] at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:908) [na:1.6.0_13] at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51) [mina-core-1.1.7.jar:na] at java.lang.Thread.run(Thread.java:619) [na:1.6.0_13] Caused by: org.postgresql.util.PSQLException: The connection attempt failed. at org.postgresql.core.v3.ConnectionFactoryImpl.openConnectionImpl(ConnectionFactoryImpl.java:137) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.ConnectionFactory.openConnection(ConnectionFactory.java:66) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.jdbc2.AbstractJdbc2Connection.<init>(AbstractJdbc2Connection.java:124) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.jdbc3.AbstractJdbc3Connection.<init>(AbstractJdbc3Connection.java:30) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.jdbc3.Jdbc3Connection.<init>(Jdbc3Connection.java:24) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.Driver.makeConnection(Driver.java:386) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.Driver.connect(Driver.java:260) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:582) [na:1.6.0_13] at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:154) [na:1.6.0_13] at org.springframework.jdbc.datasource.DriverManagerDataSource.getConnectionFromDriverManager(DriverManagerDataSource.java:281) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.jdbc.datasource.DriverManagerDataSource.getConnectionFromDriverManager(DriverManagerDataSource.java:269) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.jdbc.datasource.DriverManagerDataSource.getConnectionFromDriverManager(DriverManagerDataSource.java:253) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.jdbc.datasource.DriverManagerDataSource.getConnection(DriverManagerDataSource.java:234) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.orm.hibernate3.LocalDataSourceConnectionProvider.getConnection(LocalDataSourceConnectionProvider.java:82) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.hibernate.jdbc.ConnectionManager.openConnection(ConnectionManager.java:446) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] ... 50 common frames omitted Caused by: java.net.SocketException: Connection reset at java.net.SocketInputStream.read(SocketInputStream.java:168) [na:1.6.0_13] at org.postgresql.core.VisibleBufferedInputStream.readMore(VisibleBufferedInputStream.java:135) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.VisibleBufferedInputStream.ensureBytes(VisibleBufferedInputStream.java:104) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.VisibleBufferedInputStream.read(VisibleBufferedInputStream.java:73) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.PGStream.ReceiveChar(PGStream.java:259) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.v3.ConnectionFactoryImpl.doAuthentication(ConnectionFactoryImpl.java:254) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.v3.ConnectionFactoryImpl.openConnectionImpl(ConnectionFactoryImpl.java:95) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] ... 64 common frames omitted 16:19:24.517 [AnonymousIoService-1] ERROR errors Exception caught! java.lang.RuntimeException: java.lang.reflect.InvocationTargetException at com.miriamlaurel.pms.listeners.dispatch.DispatchListener.invoke(DispatchListener.java:175) [miriamlaurel-pms-1.0-SNAPSHOT.jar:na] at com.miriamlaurel.pms.listeners.dispatch.DispatchListener.processMessage(DispatchListener.java:111) [miriamlaurel-pms-1.0-SNAPSHOT.jar:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.SessionManager.messageReceived(SessionManager.java:385) [classes/:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.SessionManager.messageReceived(SessionManager.java:1) [classes/:na] at org.apache.mina.handler.demux.DemuxingIoHandler.messageReceived(DemuxingIoHandler.java:141) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived(AbstractIoFilterChain.java:570) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(AbstractIoFilterChain.java:299) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilterChain.java:53) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceived(AbstractIoFilterChain.java:648) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimpleProtocolDecoderOutput.java:58) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecFilter.java:180) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(AbstractIoFilterChain.java:299) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilterChain.java:53) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceived(AbstractIoFilterChain.java:648) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java:220) [mina-core-1.1.7.jar:na] at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(ExecutorFilter.java:264) [mina-core-1.1.7.jar:na] at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(ThreadPoolExecutor.java:886) [na:1.6.0_13] at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:908) [na:1.6.0_13] at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51) [mina-core-1.1.7.jar:na] at java.lang.Thread.run(Thread.java:619) [na:1.6.0_13] Caused by: java.lang.reflect.InvocationTargetException at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor39.invoke(Unknown Source) [na:na] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25) [na:1.6.0_13] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597) [na:1.6.0_13] at com.miriamlaurel.pms.listeners.dispatch.DispatchListener.invoke(DispatchListener.java:171) [miriamlaurel-pms-1.0-SNAPSHOT.jar:na] ... 19 common frames omitted Caused by: java.lang.RuntimeException: java.lang.reflect.InvocationTargetException at com.miriamlaurel.pms.listeners.dispatch.DispatchListener.invoke(DispatchListener.java:175) [miriamlaurel-pms-1.0-SNAPSHOT.jar:na] at com.miriamlaurel.pms.listeners.dispatch.DispatchListener.processMessage(DispatchListener.java:111) [miriamlaurel-pms-1.0-SNAPSHOT.jar:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.SessionManager.onMessage(SessionManager.java:177) [classes/:na] ... 23 common frames omitted Caused by: java.lang.reflect.InvocationTargetException at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor47.invoke(Unknown Source) [na:na] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25) [na:1.6.0_13] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597) [na:1.6.0_13] at com.miriamlaurel.pms.listeners.dispatch.DispatchListener.invoke(DispatchListener.java:171) [miriamlaurel-pms-1.0-SNAPSHOT.jar:na] ... 25 common frames omitted Caused by: org.springframework.dao.DataAccessResourceFailureException: Cannot open connection; nested exception is org.hibernate.exception.JDBCConnectionException: Cannot open connection at org.springframework.orm.hibernate3.SessionFactoryUtils.convertHibernateAccessException(SessionFactoryUtils.java:612) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.orm.hibernate3.HibernateAccessor.convertHibernateAccessException(HibernateAccessor.java:412) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.doExecute(HibernateTemplate.java:424) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.executeWithNativeSession(HibernateTemplate.java:374) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.saveOrUpdate(HibernateTemplate.java:744) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at com.tsdevelopment.blackjack.server.dao.impl.hibernate.OrderDaoImpl.storeOrder(OrderDaoImpl.java:42) [classes/:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.services.DataManager.storeOrder(DataManager.java:57) [classes/:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.services.SignalOrderProcessor.putOrder(SignalOrderProcessor.java:86) [classes/:na] at com.miriamlaurel.blackjack.server.dispatch.AccountDispatcher.onMessage(AccountDispatcher.java:100) [classes/:na] ... 29 common frames omitted Caused by: org.hibernate.exception.JDBCConnectionException: Cannot open connection at org.hibernate.exception.SQLStateConverter.convert(SQLStateConverter.java:97) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.exception.JDBCExceptionHelper.convert(JDBCExceptionHelper.java:66) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.exception.JDBCExceptionHelper.convert(JDBCExceptionHelper.java:52) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.jdbc.ConnectionManager.openConnection(ConnectionManager.java:449) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.jdbc.ConnectionManager.getConnection(ConnectionManager.java:167) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.jdbc.AbstractBatcher.prepareStatement(AbstractBatcher.java:116) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.jdbc.AbstractBatcher.prepareStatement(AbstractBatcher.java:109) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.jdbc.AbstractBatcher.prepareBatchStatement(AbstractBatcher.java:244) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.persister.entity.AbstractEntityPersister.insert(AbstractEntityPersister.java:2252) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.persister.entity.AbstractEntityPersister.insert(AbstractEntityPersister.java:2688) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.action.EntityInsertAction.execute(EntityInsertAction.java:79) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.engine.ActionQueue.execute(ActionQueue.java:279) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.engine.ActionQueue.executeActions(ActionQueue.java:263) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.engine.ActionQueue.executeActions(ActionQueue.java:167) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.event.def.AbstractFlushingEventListener.performExecutions(AbstractFlushingEventListener.java:321) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.event.def.DefaultFlushEventListener.onFlush(DefaultFlushEventListener.java:50) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.hibernate.impl.SessionImpl.flush(SessionImpl.java:1027) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] at org.springframework.orm.hibernate3.HibernateAccessor.flushIfNecessary(HibernateAccessor.java:390) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.doExecute(HibernateTemplate.java:420) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] ... 35 common frames omitted Caused by: org.postgresql.util.PSQLException: The connection attempt failed. at org.postgresql.core.v3.ConnectionFactoryImpl.openConnectionImpl(ConnectionFactoryImpl.java:137) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.ConnectionFactory.openConnection(ConnectionFactory.java:66) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.jdbc2.AbstractJdbc2Connection.<init>(AbstractJdbc2Connection.java:124) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.jdbc3.AbstractJdbc3Connection.<init>(AbstractJdbc3Connection.java:30) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.jdbc3.Jdbc3Connection.<init>(Jdbc3Connection.java:24) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.Driver.makeConnection(Driver.java:386) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.Driver.connect(Driver.java:260) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:582) [na:1.6.0_13] at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:154) [na:1.6.0_13] at org.springframework.jdbc.datasource.DriverManagerDataSource.getConnectionFromDriverManager(DriverManagerDataSource.java:281) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.jdbc.datasource.DriverManagerDataSource.getConnectionFromDriverManager(DriverManagerDataSource.java:269) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.jdbc.datasource.DriverManagerDataSource.getConnectionFromDriverManager(DriverManagerDataSource.java:253) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.jdbc.datasource.DriverManagerDataSource.getConnection(DriverManagerDataSource.java:234) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.springframework.orm.hibernate3.LocalDataSourceConnectionProvider.getConnection(LocalDataSourceConnectionProvider.java:82) [spring-2.5.4.jar:2.5.4] at org.hibernate.jdbc.ConnectionManager.openConnection(ConnectionManager.java:446) [hibernate-3.3.1.GA.jar:na] ... 50 common frames omitted Caused by: java.net.SocketException: Connection reset at java.net.SocketInputStream.read(SocketInputStream.java:168) [na:1.6.0_13] at org.postgresql.core.VisibleBufferedInputStream.readMore(VisibleBufferedInputStream.java:135) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.VisibleBufferedInputStream.ensureBytes(VisibleBufferedInputStream.java:104) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.VisibleBufferedInputStream.read(VisibleBufferedInputStream.java:73) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.PGStream.ReceiveChar(PGStream.java:259) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.v3.ConnectionFactoryImpl.doAuthentication(ConnectionFactoryImpl.java:254) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] at org.postgresql.core.v3.ConnectionFactoryImpl.openConnectionImpl(ConnectionFactoryImpl.java:95) [postgresql-8.3-603.jdbc3.jar:na] ... 64 common frames omitted
|